sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Late at night...

... dont`t be afraid of the dark.

Daca e ceva ce vreau de la viata... este sa fiu ok. Mor dupa average-ul la care nu voi putea ajunge.

Sunt twisted and curvy... la propriu de 2 ori si la figurat de 4 ori.

Nu ma credeti ? Ei bine, am scolioza. (e impropriu spus am avut...) Deci sunt twisted. Curvy sunt de la mama natura. O figura de mamica de la gat in jos, ce contrasteaza dragalas cu chipul meu de ingeras cu fetisoara rotunda.

Bine. Acum ca am clarificat acest fapt, sper ca nu este nevoie sa explic de ce sunt asa si la figurat ?!

So I won`t.

Chiar, ca tot am un proiect de facut despre ea... Dana Rogoz. Pentru mine.. etern Abramburica. Oricat ar creste, dansa la bara, oricat s-ar face blonda... ramana Dana "Ambramurica" Rogoz!

Nu as compatimi-o... altii nu se pot lauda cu asa mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu