joi, 10 noiembrie 2011

11.11.11

Hello,

In ultimul timp internetul a devenit un refreshuit continuu de fmylife, notalwaysright, 9gag etc...
Incep sa tanjesc dupa anumite momente.

De exemplu, cand sunt intr-o masina, la drum lung. (sentiment pe care il traiesc mult mai rar de cand am carnet si tatal meu ma "incurajeaza" - a se citi "sunt soferul lui personal") E placerea aia de neinlocuit a calatoriei. Vreau sa nu ajung NICIODATA la destinatie. Ma simt asa de bine. Ma simt ca si cum nimic rau nu se va intampla niciodata. E o caldura care ma invaluie... sunt undeva intre somn si realitate, intre vis si frica de a nu-mi fura cineva lucrurile - cand sunt in autobuz.

Iubesc acele momente. As prefera sa nu se termine. Asemuiesc starea aceasta starii induse de droguri. Habar nu am daca asa este, dar da, simt ca devine un drog extrem de greu de procurat pe masura ce cresc.

Dependenta, in cazul meu, nu este o optiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu