marți, 20 octombrie 2009

Extra, Extra, Read all about it !

Incredibil, dar adevarat. Cred ca sunt ultima persoana din lumea "civilizata" care nu avea blog. Dar cum niciun miracol nu tine prea mult, voi incarca si eu de acum inainte "blogo-sfera" cu intamplari cotidiene, lipsite de importanta pentru publicul larg. Si atunci va intrebati poate de ce am "infiintat" acest blog ? Pentru ca vreau sa realizez o cronica a vietii mele de student.
Provenind din provincie, acea populara "Urbe X", am avut ocazia sa pasesc in adevaratul sens al cuvantului intr-o alta lume acum 3 saptamani. Mai buna, mai proasta... cert este ca schimbarile prin care am trecut sunt deja vizibile. Iar una dintre acestea a dus la crearea acestui jurnal on-line, ce nu are un scop precis, dar sper sa descopar pe parcurs ca macar o persoana a reflectat la unul dintre subiectele posturilor mele, mie imi este de ajuns.
Vizionare placuta.

18 Mai 2010 PS: Am decis ca blogul sa aiba o cu totul alta cale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu